הזכות לבריאות

ההפגנה הזו טובה לבריאות שלך!

עוצרים את את התדרדרות מערכת הבריאות הציבורית. מוצאי שבת 1.3.2014 בשעה 19:00 ברוטשילד מול כיכר הבימה, תל אביב

 

יש לנו הזדמנות היסטורית: יעל גרמן, שרת הבריאות, מינתה ועדה לחיזוק הרפואה הציבורית בישראל. אנחנו חייבים לדאוג לכך שהוועדה תעמוד בלחצים ולא תמכור את הבריאות שלכם לתאגידים ולרפואה פרטית. מגיעה לנו רפואה מקצועית במחיר הוגן ומבלי להמתין שבועות וחודשים.

גרמן מדברת על  "חיזוק", ובצדק: בשבועות הקרובים יש בידיה הזדמנות אמיתית להחזיר למערכת הרפואה הציבורית 3 מתוך 7 מיליארד שקלים שאנחנו ואתם נאלצים לשלם היום על רפואה פרטית.

רוצות/ים לעזור? הצטרפו למעגל הפעילות/ים למען הזכות לבריאות:




 

צאו איתנו להפגין ב-1 במרץ, מוצאי שבת בשעה 19:00 כדי לדרוש משרת הבריאות ומוועדת גרמן להחזיר את מערכת הבריאות לציבור המטופלים. ביחד, ניקח אחריות על הבריאות שלנו. נדרוש מערכת בריאות שוויונית וסולידרית. נעמוד על זכותנו לקבוע לאן מופנה הכסף אותו אנו משלמים על בריאות –  מהרפואה הפרטית בחזרה אל קיצור תורים ברפואה הציבורית, השארת הרופאות/ים בבתי החולים, חיזוק הרפואה בקהילה וצמצום הפערים.

הגשנו לוועדת גרמן 10 צעדים מעשיים, המפרטים איך אפשר לקצר תורים, לאפשר בחירת רופאות/ים, לאפשר טיפולים מתקדמים עבור כל תושבי ישראל ולחזק את הרפואה הציבורית; כל זאת באמצעות הפרדתה מהרפואה הפרטית, והגנה עליה מהשתלטות של אינטרסים עסקיים. עכשיו צריך לדאוג שהם יקבלו יחס רציני וראוי.

בואו איתנו לעשות את הצעד הראשון – ולדרוש את הבריאות שלנו בחזרה! מוצאי –שבת, 1 במרץ – זו הפגנה על החיים שלנו, הפגנה שיכולה באמת להשפיע!

הנה ההזמנה להפגנה – כדי שתזמינו כמה שיותר אנשים, כדי שנצא לרחובות. כדי שנשפיע.

health-demo010314

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: הזכות לבריאות,זכויות חברתיות,שוויון בשירותי בריאות

סגור לתגובות.