
לקראת הבחירות השקנו קמפיין מקוון באתר שלנו וברשתות החברתיות, שהזמין את הציבור לקבוע סדר עדיפויות לממשלה הבאה על ידי בחירה של שלושה מתוך עשרה נושאים מוצעים: חיזוק הרפואה הציבורית; קיום בכבוד; צמצום אי השוויון בין המרכז לפריפריה; מאבק באפליה; הגדלת תקציבים והקטנת פערים בחינוך; הבטחת זכויות האדם של הפלסטינים בשטחים; מאבק בגזענות ובהסתה כלפי הציבור הערבי; הגדלת מלאי הדירות לדיור בר השגה ובדיור הציבורי; הפסקת כליאת מבקשי המקלט; הבטחת זכויות עובדים והפסקת ניצול עובדי הקבלן.
בממוצע, למעלה מ-10,000 איש נחשפו מדי יום לקמפיין ברשתות החברתיות, ולמעלה מ-300 השתתפו בקמפיין באופן פעיל והשיבו על הסקר. תקופת הקמפיין: פברואר-מרץ 2015.