עמותת "ילדים ישראלים" מתמזגת אל תוך האגודה

מתוך קמפיין של "ילדים ישראלים"מתוך קמפיין של "ילדים ישראלים"

המהלך יאפשר את המשך העשייה באופן יעיל ואפקטיבי, וישתלב בפעילות האגודה בתחום זכויות מהגרי העבודה בישראל

 

עמותת "ילדים ישראלים", שמובילה מאז שנת 2009 את המאבק נגד גירוש ילדי מהגרי עבודה בישראל ולמען הקניית מעמד אזרחי עבורם, תשתלב בפעילות האגודה לזכויות האזרח. המהלך יאפשר את המשך העשייה באופן יעיל ואפקטיבי, וישתלב בפעילות האגודה בתחום זכויות מהגרי העבודה בישראל.

מאז הקמתו בקיץ 2009 נאבק ארגון "ילדים ישראלים" למען מיצוי זכויותיהם של ילדי מהגרי העבודה שנולדו, גדלו והתחנכו בישראל. העשייה הציבורית החשובה והמגוונת של הארגון תרמה לשינוי עמדות, כולל אימוץ החלטת ממשלה בעניין מתן מעמד לילדים ולבני משפחותיהם, ותרמה, בה בעת, לפיתוח הדיון הציבורי בזכויות האדם של מהגרי עבודה ומבקשי מקלט בישראל.

בעקבות שיתופי פעולה פורים בשורה של מאבקים ציבוריים, ומתוך רצון להתייעל, להתמקד בעשייה ולאגם משאבים, הוחלט למזג את פעילות הארגונים ולשלב את צוות "ילדים ישראלים" – רותם אילן ויונתן שחם – במסגרת פעילות האגודה לזכויות האזרח למען זכויות אדם בהגירה.

חגי אלעד, מנכ"ל האגודה לזכויות האזרח: "ארגון 'ילדים ישראלים' רשם הישגים חסרי תקדים כשהצליח, בהובלה נמרצת של רותם אילן ויונתן שחם, ובתמיכת מתנדבים ופעילים רבים, לתת טיפול ותמיכה למאות משפחות תוך הובלת מאבק ציבורי נמרץ ואפקטיבי למענן. אנחנו שמחים לשלב אותם בפעילות האגודה במטרה להעמיק ולפתח את פעילותנו להגנה על זכויות האדם בהגירה. האגודה, כארגון זכויות האדם הגדול והוותיק בישראל, היא בית מקצועי מוביל לעשייה מגוונת בתחום זכויות האדם. במציאות של משאבים מוגבלים, השתלבות 'ילדים ישראלים' באגודה היא מהלך המאפשר את המשך העשייה, תוך  התמקדות והתייעלות."

רותם אילן, מנכ"לית "ילדים ישראלים": "התמזגות באגודה תאפשר לנו להעמיק ולשכלל את העשייה שלנו למען ילדי מהגרי העבודה בישראל כחלק מארגון וותיק ומקצועי. מטרות רבות עדיין עומדות לפנינו, בהן פיתוח אלטרנטיבות למעצר ילדים וסיוע למשפחות מהגרים שהגישו בקשה למעמד. זו זכות גדולה להמשיך בפעילות שכל כך חשובה לנו, תחת המטריה הארגונית של האגודה לזכויות האזרח."

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: אזרחות ותושבות,זכויות אזרחיות,ילדים ישראלים,מבקשי מקלט ופליטים,מהגרי עבודה

סגור לתגובות.