יום זכויות האדם הבינלאומי: מצעד זכויות האדם ובסיומו קונצרט ענק

 שלומי סרנגה ובום פם, נעם רותם, מרים טוקאן, הפקולטה למוזיקה מזרחית (רמי דנוך) אסתר רדא ולהקת בילאקה מקונגו, הם אלה שיופיעו השנה בקונצרט הגדול בכיכר רבין בסיום מצעד זכויות האדם, בצהרי יום שישי 7.12.2012.

סמי מיכאל, נשיא האגודה לזכויות האזרח שינאם בקונצרט: "אמנות במיטבה – מוסיקה, שירה, ספרות, ריקוד ועוד- נוגעת ללבבות כולנו, ומזכירה לנו שאנו שייכים לאותו גזע אציל ורגיש – גזע האדם, הזכאי למלוא הזכויות."

גם השנה יצוין יום זכויות האדם (החל ב-10 בדצמבר) באירוע מרשים ורב משתתפים, המאורגן על ידי האגודה לזכויות האזרח בישראל. ב- 10:30 בבוקר יצא מצעד זכויות האדם הרביעי מרחבת הבימה ויתקדם לאורך רחוב אבן גבירול עד לכיכר רבין, שם ייערך קונצרט זכויות האדם הגדול, תחת האמירה המשותפת: כל זכויות האדם לכל בנות ובני האדם.

להגדלה לחצו על התמונה

האמנים שנבחרו להופיע בקונצרט נותנים ביטוי למגוון סגנונות מוזיקה ומייצגים את מגוון האוכלוסייה בישראל. המופע יכלול ביצוע של שירים מקוריים לצד גרסאות כיסוי לשירים מפורסמים העוסקים בזכויות האדם בביצועים מיוחדים וחד פעמיים. מנהלו האמנותי של הקונצרט הוא אופיר טובול (קפה גיברלטר).

אסתר רדא, זמרת יוצרת מבטיחה ממוצא אתיופי תבצע את הלהיט משנות ה- 70 WOMAN FROM THE GHETTO  של MARLENA SHAW. הפקולטה למוזיקה מזרחית תבצע את השיר "סעידה" העוסק בחטיפתם של ילדי תימן. נעם רותם, שהתפרסם בשיריו בעלי המסרים החברתיים, יבצע את השיר "הכיתה שלנו" שתורגם מפולנית, להקת בילאקה תבצע גרסה מיוחדת לשיר war  של זמר הרגאיי והמחאה בוב מארלי. מרים טוקאן תבצע את השיר imagine של ג'ון לנון.

את היום כולו ילווה השיר "להיות אדם" של אביהו מדינה, שנבחר לשיר הרשמי של יום זכויות האדם בישראל. ביצוע מיוחד לשיר, שהתפרסם על ידי זהר ארגוב, יבוצע על ידי הזמרת העולה נטע אלקיים.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: זכויות האדם - כללי

סגור לתגובות.