אות "עסקים למען זכויות אדם" – לפרסומאי זמיר דחב"ש

האגודה לזכויות האזרח תעניק בסוף השבוע את אות עסקים למען זכויות האדם לזמיר דחב"ש, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום יורו תל אביב (לשעבר צרפתי-שטרנשוס-זמיר). האות יוענק במוצאי שבת 4.6.05, על ידי נשיא האגודה לזכויות האזרח, הסופר סמי מיכאל. זאת במסגרת אירוע ההתרמה השנתי של האגודה, שיתקיים באולם תיאטרון "גשר" ביפו, ושבמרכזו הופעתה של הזמרת יהודית רביץ ושל להקתה, אשר יופיעו בהתנדבות למען קידומן של זכויות האדם בישראל.

זמיר דחב"ש הוא מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום יורו תל אביב מזה 11 שנים, ובעבר היה ראש הדסק הכלכלי בעתונים הארץ וחדשות. הוא וצוות משרדו רואים בתרומה לחברה חלק בלתי נפרד מעבודתם, מתוך הכרה בצורך וביכולת לנצל לטובת הקהילה את הידע והכוח המקצועי שברשותם, ומדי שנה נרתמים לפרויקט חברתי, אשר נבחר לאחר התייעצות משותפת של צוות המשרד. אנשי המשרד, כמו גם שלוש החברות האחרות בקבוצה – העוסקות בתחומי יחסי ציבור, קידום מכירות ופרסום און ליין, לא רק מבצעים את הפרוייקט בהתנדבות ומממנים אותו, אלא גם נוטלים בו חלק פעיל, מלווים אותו לאורך זמן ורותמים לפעילות התנדבותית זו גם חלק מלקוחותיהם.

בין הפרוייקטים החברתיים הללו ראוי לציון מיוחד קמפיין בשיתוף עם הוועד למלחמה באיידס, תחת הכותרת "איידס פוגע ללא הבחנה". הקמפיין, שנמשך כשנתיים, החל במחקר, אשר מומן ובוצע על ידי צוות יורו תל אביב, והמשיך בקמפיין בעתונות ובטלויזיה, בסיוע של במאים ומפיקים, שגויסו על ידי המשרד ועשו מלאכתם בהתנדבות, ושל כלי התקשורת, שניאותו לתרום שטח וזמן פרסום לקידום המודעות למניעת התפשטותה של המחלה הקטלנית. בסיום הקמפיין נרשמה עליה של כ-40% בשימוש בקונדומים. פרוייקט נוסף הוא קמפיין טלויזיה בעבור עמותת חס"ן (חולי סרטן נלחמים), שאיפשר להעלות מודעות לקבוצות תמיכה שמקיימת העמותה בעבור חולים ובני משפחותיהם. פרוייקט נוסף – ליווי של ארגון "נוער גאה", המפעיל קבוצות תמיכה לכ-1,400 בני נוער אשר מתלבטים באשר לזהותם המינית. משרד יורו תל אביב סייע בהשקת הארגון ובגיוס כספים בעבורו, ובימים אלה מסייע לו בדרך לקבל הכרה ותמיכה ממשרד החינוך. עוד בפעילות ההתנדבותית של המשרד במשך השנים – סיוע לעמותה לשחרור רון ארד ותרומות מזון ומצרכים שונים לנזקקים על ידי צוות המשרד, באמצעות ארגון "לתת".

בשנים האחרונות מסייע זמיר דחב"ש בהתנדבות לאגודה לזכויות האזרח, בפעילות הסברה ובייעוץ פרסומי. במסגרת זו, סייע דחב"ש לאגודה להעלות למודעות ציבורית, באמצעות פרסום ותקשורת, את הפגיעות המחריפות והולכות בזכות לקיום בכבוד של תושבי המדינה ואת ההפרות הבוטות של זכויות האדם בשטחים הכבושים.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: זכויות האדם - כללי

סגור לתגובות.