התמחות באגודה במסגרת תכנית אברט לצדק חברתי של שת"יל

האגודה מציעה שלושה פרויקטים לסטודנטיות/ים במשרדינו בנצרת ובתל אביב

 

בימים אלה נפתחת ההרשמה לסטודנטים/ות לתכנית עמיתי אברט לצדק חברתי של שתי"ל לשנת הלימודים האקדמית תשע"ו (2016-2015). תכנית עמיתי אברט שמה לה למטרה להכשיר דור של מנהיגות ומנהיגים צעירים, והיא מעניקה לסטודנטים ולסטודנטיות הזדמנות לרכוש ניסיון בפעילות חברתית בארגונים לא ממשלתיים.

במסגרת התכנית אפשר להירשם גם לפרויקטים המתקיימים באגודה לזכויות האזרח, במשרדינו בנצרת ובתל אביב. האגודה מציעה שלושה פרויקטים:

רכז/ת פרוייקט "אפליה במבחן" – פרויקט חדשני שמטרתו לחשוף באופן יזום, באמצעות מתנדבים ("טסטרים"), פרקטיקות מוסוות של אפליה על ידי גופים שונים, בתחום הדיור. התפקיד כולל: סיוע בבניה של הפרויקט, איתור מתנדבים וסיוע בהכשרתם, ליווי קבוצת המתנדבים והפעלתם.

רכז/ת פרויקט בתחום פעילות ציבורית – עבודה עם בתי ספר לקולנוע, לפרסום, לתקשורת וכיו"ב ליצירת חומרים שיווקיים לקמפיינים לקידום נושאי התוכן של האגודה. יצירת שיתופי פעולה עם גופי תרבות לשילוב תכנים העוסקים בזכויות אדם. עבודה עם הגופים השונים לפיתוח והפקת החומרים/אירועים מיוחדים.

עוזר/ת מנהל לאתר החינוכי של האגודה בשפה הערבית – התפקיד כולל כתיבת פוסטים קצרים העוסקים בחינוך וניוזלטר קצר לאנשי חינוך, בהנחיית רכזת החינוך בחברה הערבית; הגהה לטקסטים חינוכיים שונים בשפה הערבית, העלאת פוסטים לאתר, וקידומו בקרב אנשי חינוך.

ההרשמה לתכנית אברט פתוחה לסטודנטיות ולסטודנטים מאזור המרכז והצפון, הלומדים בשנה השנייה ומעלה במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בכל תחומי הלימוד. המועד האחרון להגשת מועמדות הוא 1.9.2015.

לפרטים על התכנית ולהגשת מועמדות ראו קול קורא לסטודנטים באתר שתי"ל.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: זכויות האדם - כללי

סגור לתגובות.