טקס אות זכויות האדם ע"ש אמיל גרינצוויג – תודות ותמונות

ד"ר גדי גבריהו מפורום תג מאיר מקבל את האות. צילום: חורחה נובומינסקיד"ר גדי גבריהו מפורום תג מאיר מקבל את האות. צילום: חורחה נובומינסקי

האירוע הוא רגע נדיר שבו ניתנת לנו האפשרות לחזק, לתמוך ולחגוג את העשייה שלנו ושל שותפינו לדרך

 

אתמול (24.6.2013) בערב התקיים טקס הענקת אות זכויות האדם ע"ש אמיל גרינצוויג לשנת 2012, בקהילת כל הנשמה בירושלים. בטקס הוענק האות לעורכי הדין גבי לסקי ומיכאל ספרד ולקואליציית תג מאיר.

האולם היה מלא בחברות/ים ובבני/ות משפחה של מקבלי האות, בפעילים ובפעילות למען זכויות אדם ומארגונים לשינוי חברתי, בני משפחתו של אמיל גרינצוויג ז"ל, ועוד. נאומי מקבלי האות, ונאומו של חגי אלעד, מנכ"ל האגודה, היו מרגשים, מפוכחים לגבי המציאות בה אנו חיים, אך גם משאירים מקום לתקווה.  על החלק האומנותי היו אמונים נטע אלקיים ועמית חי כהן אשר הופיעו עם שני קטעים מוזיקליים, וכמאמר אחד מבאי האירוע הופעתם היתה מכשפת.

לתמונות מהטקס לחצו כאן

אין המון רגעים וימים בהם ניתנת לנו האפשרות לחזק, לתמוך ולחגוג את העשייה שלנו ושל שותפינו לדרך – אירוע אות אמיל הוא אחד מהם. חתני וכלות האות, שבכל יום אחר עסוקים ללא לאות במאבק ולא פעם גם משלמים על כך מחיר, יכולים בעת האירוע לזכות להוקרה ולהערכה שהם כל כך ראויים לה.

תודה לחברי ועדת האות, פרופ' יצחק בנבג'י, פרופ' רות הלפרין-קדרי ופרופ' מיכאיל קרייני. תודה מיוחדת למתנדבת יעל מואב, שהפיקה את הערב. תודה לקהילת כל הנשמה על האירוח, וכמובן לכל מי שבאה וזכתה להתרגש ביחד איתנו.

קישורים:

דבריו של ד"ר גדי גבריהו, יו"ר פורום תג מאיר, בטקס קבלת האות

דבריו של עו"ד מיכאל ספרד בטקס קבלת האות

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: זכויות האדם - כללי

סגור לתגובות.