שנה טובה מסמי מיכאל, נשיא האגודה

חברות וחברים שלום,

אנו חוגגים את ראש השנה העברית החדשה בציון של הישגים לצד משימות ואתגרים. עקרונותיה, יעדיה ועצם קיומה של האגודה לזכויות האזרח בישראל הוסיפו לקנות אחיזה עמוקה עוד יותר בתודעת הציבור הרחב. זכינו בהישג חשוב זה הודות למסירות העיקשת והאמונה הבלתי מעורערת של חברות וחברי האגודה יחד עם קהל האוהדים והתומכים בעקרונות ההומאניים של האגודה. כל זאת חרף האקלים הפוליטי הקשה; למרות הזלזול המחפיר שמפגין השלטון בזכויות הדמוקרטיות, ובזכויות ההוגנות של הציבור המשווע לצדק חברתי, לבריאות ולדיור; ועל אף הפגיעות הקשות בזכויות הפלסטינים בשטחים הכבושים,קשיות הלב כלפי הפליטים ומבקשי המקלט, וההתעלמות הבוטה מזכויותיהם.

בשנה החולפת ככל שהקואליציה הלכה והתרחבה, האופוזיציה הלכה ונחלשה, ועל כן כבדה ידה של הממשלה הפוגעת בדמוקרטיה, בזכות למחאה ולהפגנות ובזכות לקיום בכבוד של יהודים וערבים, ישראלים ופלסטינים, תושבי שכונות עוני, עיירות פיתוח וחסרי בית.

האגודה לזכויות האזרח – כארגון הגדול ביותר בישראל המגן על הזכות לשוויון לכל בן אנוש – מזדקרת כמבצר של דמוקרטיה וחופש ביטוי שנעשה איתן עוד יותר בחברה. ככל שתתרחב התמיכה באגודה, כך נוכל להמשיך להגן בנחישות על זכויות אדם במישורים השונים.

אני מודה לצוות האגודה, לחברות וחברי האגודה, ולאוהדיה ותומכיה על הדבקות בעקרונות הנעלים, ומאחל לכולנו שנה טובה והוגנת יותר.

שלכם,

סמי מיכאל
נשיא

 

להגדלה לחצו על התמונה

 

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: זכויות האדם - כללי

סגור לתגובות.