"עושק מורשה"

הקמפיין, שכלל תשדירי רדיו ומודעות בעיתונות, קרא למעסיקים-בפועל לקחת אחריות על זכויות העובדים, שהם מעסיקים באמצעות קבלן. את הקמפיין יצר בהתנדבות משרד הפרסום יורו תל-אביב בראשות זמיר דחב"ש, וקובי מידן ביצע בהתנדבות את הקריינות. נוסף על התשדירים והמודעות, הפיצה האגודה לעיתונאים דף מידע בנושא, ופנתה ל-130 מהמעסיקים הגדולים במשק, בבקשה שיבדקו אם נשמרות זכויותיהם של עובדי הקבלן, המועסקים אצלם. תקופת הקמפיין: מרץ 2006.

תשדירי רדיו:
תשדיר 1
תשדיר 2

מודעות:
עברית
ערבית

פניה למעסיקים

 

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: זכויות חברתיות,זכויות עובדים

סגור לתגובות.