הכתובת על הקיר

הכתובת על הקיר

 

 

למעלה מ-600 איש/ה כבר נרשמו לקמפיין החדש של פרויקט דמוקרטיה. בואו לעשות איתנו דמוקרטיה!

 

 

פרויקט דמוקרטיה, שמובילה האגודה לזכויות האזרח עם ארגונים עמיתים, יצא בקמפיין ארצי חדש, "הכתובת על הקיר". במסגרת הקמפיין, נפיץ (בעזרתכם/ן) סדרה של פוסטרים שיכללו מידע מעניין וחשוב על מצב הדמוקרטיה שלנו, ועל הקשר בין דמוקרטיה לבין שוויון וזכויות חברתיות: חינוך, דיור, הזכות לקיום בכבוד ועוד.

 

אתם/ן מוזמנים/ות להצטרף – למלא את פרטיכם בדף הקמפיין, לקבל מדי שבוע בדואר שני פוסטרים ולתלות אותם – על לוח מודעות השכונתי, ליד הבית, בדרך לעבודה, ליד הסופר או על לוח המודעות בכניסה לגן של הילדים. נשמח לקבל ולפרסם באתר פרויקט דמוקרטיה צילומים של הפוסטרים שתליתם.

 

הכתובת על הקירכמה מילים על הכוונה שמאחורי הקמפיין: אחד המרכיבים המרכזיים בחיים הדמוקרטיים הוא בחירות והחלטות מושכלות. כדי לקבל החלטות כאלה צריך מידע. אלא שכידוע, בעידן שבו אנחנו חיים, הבעיה היא לא חוסר מידע, אלא עודף. הבעיה היא איך, בתוך בליל הצעקות והאתרים, לקבל קצת נתונים אמיתיים ורלבנטיים. באמצעות "הכתובת על הקיר" אנחנו רוצים לעשות זאת, הפעם דווקא לא באינטרנט, אלא במרחב הציבורי האמיתי: זה עם העצים, המכוניות ובני האדם הממשיים, זה שבסופו של דבר מושפע ממצב הדמוקרטיה.

 

עד כה נרשמו לקמפיין והזמינו פוסטרים למעלה מ-600 אישה ואיש מכל חלקי הארץ – משדרות ומשפרעם, מראש-פינה ומכרמיאל, ממושבים במרכז הארץ, ומכפרים בצפון, וכמובן – גם מכל הערים הגדולות. מקווים שיחד אתכן/ם ניצור פסיפס של פוסטרים בכל רחבי ישראל.

 

לצפייה במצגת לחצו על התמונה שמשמאל.

 

כתבת ynet על הקמפיין,13.7.11:
ברשת ובחוצות: להחזיר את קול הדמוקרטיה לרחוב

 

 

 

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: דמוקרטיה,זכויות חברתיות

סגור לתגובות.