טקס אות זכויות האדם ע"ש אמיל גרינצוויג 2013 – תודות ותמונות

צילום: אנג'י רובלס ואסתר אקבולוט

בטקס הוענק האות לעו"ד שרי בשי ולארגון גישה – מרכז לשמירה על הזכות לנוע


 
"בסיומו של שבוע זכויות האדם לשנת 2014, אני מבקשת לאחל לנו שנצליח. נצליח לשנות את המגמה, נשפיע – על המדיניות, על מקבלי ומקבלות ההחלטות, נמצא שותפות ושותפים חדשים וותיקים לדרך.  נפעל למען ניסוחה של שפה משותפת, המחברת בין ערכים ועולמות הצדקה על מנת לחזק את התמיכה בזכויות האדם. הדרך לפנינו עוד ארוכה, ולא קלה – אך היא מחייבת. בזכות ארגונים ואנשים כמו מקבלי האות לדורותיהם, כולל הערב, אנו זוכרים את הדרך שכבר עברנו, את הכוחות הנדרשים ואת המחויבות להמשיך." (עו"ד שרון אברהם-ויס, מנכ"לית האגודה לזכויות האזרח) 
 
ביום ראשון 14 בדצמבר 2014 התקיים טקס הענקת אות זכויות האדם ע"ש אמיל גרינצוויג לשנת 2013, בתיאטרון אל-סאראייא ביפו. בטקס העניקו חברי ועדת האות, פרופ' מיכאיל קרייני ופרופ' יצחק בנבג'י, את האות לעו"ד שרי בשי ולארגון גישה – מרכז לשמירה על הזכות לנוע.

האולם היה מלא בעובדי ועובדות גישה, חברי וחברות הנהלה ומתנדבים, בני משפחה וחברים של מקבלי האות, פעילים ופעילות למען זכויות אדם ומארגונים לשינוי חברתי ובני משפחתו של אמיל גרינצוויג ז"ל. מנכ"לית האגודה עו"ד שרון אברהם-ויס נשאה דברים על הקיץ הקשה ועל השלכותיו בתוך ישראל ובעזה. מייסדת ארגון גישה שרי בשי דברה על הדמיון שבין ריצה למרחקים ארוכים לבין מאבק להגנה על זכויות האדם, ואיתן דיאמונד מנכ"ל גישה דיבר על דבקות עיקשת בערכים של הגינות, הוגנות, רגישות וכבוד המהווים בסיס לעבודה בארגון.  

הקטע האמנותי היה קטע מתוך המופע "הבז" – מפגש בין שירה ומוסיקה המבוסס על מבחר משיריו של המשורר טהא מוחמד עלי, שביצעו השחקן עאמר חלייחל והמוסיקאי פרג' סלימאן. 
 

לתמונות מהטקס לחצו כאן

תודה לאנג'י רובלס ואסטר אקבולוט על התמונות היפות

 
אין המון רגעים וימים בהם ניתנת לנו האפשרות לחזק, לתמוך ולחגוג את העשייה שלנו ושל שותפינו לדרך – אירוע אות אמיל הוא אחד מהם. חתני וכלות האות, שבכל יום אחר עסוקים ללא לאות במאבק ולא פעם גם משלמים על כך מחיר, יכולים בעת האירוע לזכות להוקרה ולהערכה שהם כל כך ראויים לה.

תודה לחברי ועדת האות, פרופ' יצחק בנבג'י, פרופ' רות הלפרין-קדרי ופרופ' מיכאיל קרייני. 

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: זכויות האדם - כללי

סגור לתגובות.