מצעד זכויות האדם השנתי הוא הבמה של כולנו להתכנס יחד ולהציף את המרחב הציבורי בישראל במגוון הקריאות לכלל הזכויות: לשינוי חברתי, לתיקון הדמוקרטיה, לצדק, לשוויון ולסיום הכיבוש.

הבמה היא שלכם: כל קבוצה/קהילה/ארגון המצטרפים למצעד מוזמנים להעלות באתר של המצעד את המטרה שלהן/ם, את הזכות שחשובה במיוחד להם לצעוד למענה – וגם יכולים להעלות קריאה לפעולה אקטיבסטית, שתבוצע לפני או תוך כדי המצעד.

המעצד יתקיים ביום שישי, 7.12.12. בשעה 10:30 מתכנסים בכיכר הבימה בתל אביב, ובשעה 12:30 יתקיים בכיכר רבין קונצרט זכויות האדם הגדול בישראל והראשון מסוגו, שבו יבצעו אמנים שונים ביצועים מיוחדים המוקדשים ליום זכויות האדם הבינלאומי.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר החדש של מצעד 2012 ולעמוד הפייסבוק, לשמוע את הקולות השונים, ולבחור מה מניע אתכם השנה לצאת לרחוב. ניתן להירשם להסעה, וקבוצות מוזמנות לפנות אלינו בשביל לארגן הסעה במייל action@acri.org.il.

תחת דגלים שונים של קבוצות מגוונות הנאבקות כל השנה למען קשת זכויות אדם, אנחנו מתחברים ליום אחד של אמירה אמיצה ומשותפת – כל זכויות האדם לכל בנות ובני האדם!

מצעד זכויות האדם מתקיים במסגרת אירועי "שבוע זכויות אדם", המציין את ה-10 בדצמבר 1948, בו אימצה העצרת הכללית של האו"ם את "ההכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות אדם"

הנה כמה טעימות מהמראות ומהקולות מהמצעד של שנה שעברה, לתמונות ראו כאן.

מתכוננים… וצועדים במצעד זכויות האדם 2011.

צילום ועריכה: עמנואל מאייר.

 

"להיות אדם" – לירון רמתי עם התזמורת האנדלוסית הים-תיכונית, מצעד זכויות האדם 2011.

צילום: עמנואל מאייר.

 

"רונה אומרת" – איה כורם עם התזמורת האנדלוסית הים-תיכונית, מצעד זכויות האדם 2011.

צילום: עמנואל מאייר.

 

נאומו של סמי מיכאל, נשיא האגודה לזכויות האזרח, מצעד זכויות האדם 2011.

צילום: עמנואל מאייר.

 

 

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

קטגוריות: זכויות האדם - כללי

סגור לתגובות.