בתחילת שנת 2004, במקביל לפעילותה המשפטית נגד תוואי גדר ההפרדה, הפיקה האגודה קמפיין ציבורי שמטרתו כפולה: להעלות למודעות הציבורית את הפגיעות הקשות בזכויות האדם של התושבים הפלסטינים בעקבות הקמת גדר ההפרדה בתוואי שנקבע; לספק מידע עובדתי ולהפריך מיתוסים נפוצים בציבור הישראלי לגבי הגדר. הקמפיין כלל פרסום מודעות בכל מקומוני רשת שוקן ובמוסף "הארץ" בסופי השבוע, ופרסום באנרים באתרי אינטרנט שונים. תקופת הקמפיין: ינואר-מרץ 2004.
"גדר ההפרדה – לא מה שחשבת"
תגיות:קמפיינים
קטגוריות: זכויות האדם בשטחים הכבושים,חופש התנועה - גדר ההפרדה