גאגא בהאנגר עם אוהד נהרין

גאגא בהאנגר

אירוע גאגא המוני שהכנסותיו יועברו לאגודה, יום ראשון 27.5.2018 בהאנגר 11, נמל תל אביב

 

אירוע הגאגא ההמוני, שכבר הפך למסורת שמרכזת מאות אנשים יחדיו לשיעור תנועה מיוחד בנמל תל אביב, חוזר זו השנה החמישית. אוהד נהרין, יחד עם מורי גאגא ורקדנים מלהקת מחול בת-שבע, יקיימו שיעור גאגא רב משתתפים, שהכנסותיו יועברו לאגודה לזכויות האזרח.

גאגא, שפת התנועה שפיתח אוהד נהרין, מבוססת על שני מסלולים – מסלול לרקדנים ומסלול לאנשים. גאגא מחבר אנשים לתענוג, גרוב ומאמץ, מחזק את הגוף, מגמיש ומעורר אותו. את הגאגא מתרגלים בבגדי רחוב נוחים ואין צורך בלבוש מיוחד. משך השיעור הוא כשעה של תנועה ללא הפסקה, בהתאם להוראות כלליות של המדריך. אין צורך ברקע קודם במחול כדי להשתתף! הקהל מוזמן להגיע בבגדים נוחים, ללא תיקים או חפצים אחרים.

אוהד נהרין: "כל מי שחי ונושם בארצנו חייב תודה ענקית לאגודה לזכויות האזרח על פועלה לאורך השנים. האגודה זקוקה למשאבים בכדי לממש את משנתה. בואו לאירוע, תרמו, תיהנו ואפשרו לאגודה להמשיך בעשייה המשמעותית."

עו"ד שרון אברהם-ויס, מנכ"לית האגודה לזכויות האזרח: "אוהד נהרין הוא אחד הקולות האמיצים למען זכויות האדם זה שנים רבות. השנה במיוחד, כשההתקפות על כל מי שמבטא ביקורת על הממשלה השתיקו רבים מאמני ישראל, הקול הצלול של אוהד נהרין – מהאמנים המרכזיים בארץ ובעולם – בעד זכויות האדם, מהדהד בעוצמתו ובחשיבותו. האגודה לזכויות האזרח רואה באירוע גאגא, שהפך כבר למסורת וכל הכנסותיו תרומה למאבק למען הדמוקרטיה וזכויות האדם, ביטוי תמיכה מרגש ומחזק תמיד, ובמיוחד בימים אלו".

 

יום ראשון 27 במאי. פתיחת דלתות: 19:30, תחילת השיעור: 20:30

ניתן לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת באתר האנגר 11: http://hangar11.co.il/events

טלפון לבירורים: 03-5446999

כרטיס במכירה מוקדמת: 60 ₪. במכירה במקום: 70 ₪

אין שמירת חפצים במקום

 

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: זכויות האדם - כללי

סגור לתגובות.