בואו לרקוד איתנו: גאגא בהאנגר, יום שישי 28.4.2017

גאגא בהאנגר

אוהד נהרין, מורי גאגא ואנשי להקת מחול בת-שבע יקיימו שיעור גאגא המוני לקהל הרחב. הכנסות האירוע יתרמו לאגודה

 

שיעור הגאגא ההמוני, שכבר הפך למסורת, חוזר זו הפעם הרביעית. אוהד נהרין, יחד עם מורי גאגא, יקיימו שיעור גאגא רב משתתפים. הכנסות האירוע ייתרמו לאגודה לזכויות האזרח.

גם הפעם יתכנסו בחלל אחד, באדיבות אנשי האנגר 11 בנמל תל-אביב, מאות אנשים שיתרגלו במשך שעה תנועה ללא הפסקה. האירוע מיועד לכל אדם מגיל 16 ומעלה, ואין צורך ברקע קודם בגאגא או במחול על מנת להשתתף.

יום שישי, 28 באפריל 2017
פתיחת דלתות: 13:00, תחילת השיעור: 14:00
האנגר 11 נמל תל-אביב

כרטיס במכירה מוקדמת: 55 ₪. במכירה במקום: 60 ₪
לרכישת כרטיסים במכירה מוקדמת: באתר האנגר 11 או בטלפון 03-602-0888 שלוחה 1

גאגא, שפת התנועה שפיתח אוהד נהרין, מבוססת על שני מסלולים – מסלול לרקדנים ומסלול לאנשים. גאגא מחבר אנשים לתענוג, גרוב ומאמץ, מחזק את הגוף, מגמיש ומעורר אותו.  את הגאגא מתרגלים בבגדי רחוב נוחים ואין צורך בלבוש מיוחד. משך השיעור הוא כשעה של תנועה ללא הפסקה, בהתאם להוראות כלליות של המדריך. הקהל מוזמן להגיע בבגדים נוחים, ללא תיקים או חפצים אחרים (במקום אין שמירת חפצים).

את השיעור ינחה אוהד נהרין בעזרתם של מורי גאגא, בהם גם רקדני להקת מחול בת-שבע.

אוהד נהרין: "כל מי שחי ונושם בארצנו חייב תודה ענקית לאגודה לזכויות האזרח על עשייתה לאורך השנים. האגודה זקוקה למשאבים בכדי לממש את משנתה. בואו לאירוע, תרמו, תהנו ואפשרו לאגודה לזכויות האזרח להמשיך במלאכת הקודש."

מנכ"לית האגודה לזכויות האזרח, עו"ד שרון אברהם-ויס: "זו ההזדמנות לחזק את זכויות האדם בישראל וליהנות תוך כדי. בימים בהם ישנה מתקפה מאורגנת על זכויות אדם ועל ארגונים המקדמים אותן, אני מודה לאוהד נהרין שמקדיש עצמו למאבק באפליה וגזענות, לקידום זכויות חברתיות, זכויות מיעוטים ועוד. בשנים שעברו חווינו אירוע מעורר השראה שמסעיר את החושים, גם למי שלא יודע לרקוד. אני מתרגשת לרקוד גם השנה עם מיסטר גאגא ורקדני להקת בת שבע, ומאחלת לכולנו להמשיך לעשות את המיטב עבור הציבור בישראל".

הכניסה לאירוע מגיל 16 ומעלה.

לרכישת כרטיסים במכירה מוקדמת: באתר האנגר 11 או בטלפון 03-602-0888 שלוחה 1. ביום האירוע יימכרו כרטיסים במקום במזומן בלבד.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: זכויות האדם - כללי

סגור לתגובות.