זכותי להשפיע

צילום: קרן מנור, אקטיבסטילסצילום: קרן מנור, אקטיבסטילס

ביום חמישי ה-28.7.11 יתקיימו בחירות להנהלת האגודה – בואו לבחור ולהשפיע!

אנו מזמינים אתכם לבחור את חברי וחברות ההנהלה החדשים של האגודה לזכויות האזרח ולהיות שותפים לקביעת המדינויות ולקבלת ההחלטות שינחו את האגודה בשנים הקרובות.

מאז היווסדה בשנת 1972 האגודה לזכויות האזרח היא ארגון חברים, שחבריו זכאים לבחור ולהיבחר באופן דמוקרטי למוסדות האגודה – ההנהלה וועדת הביקורת – שחבריהן ממלאים את תפקידם בהתנדבות.

בעוד כחודשיים יבחרו באסיפה הכללית חמישה חברים וחברות חדשים להנהלת האגודה, שיצטרפו לשמונת חברי וחברות ההנהלה שימשיכו במילוי תפקידם למשך שנתיים נוספות. הבחירות הקרובות הן הזדמנות עבורכם לקחת חלק פעיל בעשייה של האגודה למען חברה השומרת על זכויות אדם, דמוקרטיה, שוויון וצדק חברתי בישראל.

קרוב לאלף ישראלים וישראליות כבר חברים באגודה לזכויות האזרח! אם אינכם חברים באגודה הצטרפו אלינו עכשיו ותוכלו להעניק את קולכם למועמדים שלכם. אם אתם מכירים אנשים שיהיו מעוניינים להיות חברים באגודה הזמינו אותם להצטרף אלינו או שלחו לנו את הפרטים שלהם לכתובת המייל join@acri.org.il ואנחנו ניצור אתם קשר בהקדם!

 

האסיפה הכללית של חברי וחברות האגודה לזכויות האזרח, בה יתקיימו בחירות להנהלת האגודה, תתקיים ביום חמישי, 28 ביולי 2011, בשעה 17:00 בתל-אביב. בהתאם לתקנון האגודה, הצבעה תתאפשר גם באמצעות הדואר. כל מי שיהיה חבר באגודה מעל לחודש במועד זה יהיה זכאי לבחור ולהשפיע!

אם הנכם מעוניינים להציע את מועמדותכם להנהלת האגודה לחצו כאן.

אם חברותכם באגודה עומדת לפוג לחצו כאן כדי לחדש אותה.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • email

תגיות:

קטגוריות: האגודה - צוות והנהלה

סגור לתגובות.